تبلیغات
کلینیک فیزیوتراپی کاوه - چگونه چربی‌های پهلو را آب کنیم
کلینیک فیزیوتراپی کاوه
وب سایت تخصصی درمان ها و تمرینات فیزیوتراپی و توانبخشی - فیزیوتراپیست های بدون مرز
تمرین همانند داروست پس با صلاحدید فیزیوتراپیست تان انجام دهید

چگونه چربی‌های پهلو را آب کنیم
بازدید : مرتبه
تاریخ : شنبه 19 اردیبهشت 1394
وقتی شاخص توده بدنی فرد میان 24 تا 25 قرار گیرد مقداری چربی در شکم و پهلو به وجود می‌آید.

پیام فرح بخش متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:
وقتی شخص در محدوده نرمال وزنی به عبارتی شاخص توده بدنی حدود 24 تا 25 باشد یک مقدار چربی در شکم و پهلوهای فرد وجود دارد بنابراین مقدار چربی در شکم و پهلوها غیر عادی و غیر طبیعی نیست.
وی افزود: اما زمانی که وزن ما زیادتر می‌شود و شاخص توده بدنی ما در محدوده بیش از 25 قرار می‌گیرد و وارد فضای اضافه می‌شویم چربی‌ها گسترش یافته و پس از آن به ران‌ها، پشت و هم چنین صورت راه پیدا می‌کند.

فرح بخش اظهار داشت: بنابراین اگر بخواهیم چربی‌های پهلو را از بین ببریم باید حتما در محدوده توده نرمال وزنی ما قسمت وسط یا پایین محدوده وزنی قرار گیرد تا این چربی‌ها از بین برود پس می‌توانیم با یک رژیم غذایی مناسب وزن خود را پایین بیاوریم.

وی عنوان کرد: در صورتی که ورزش کردن فرد مفید و موثر باشد یعنی حداقل روزی 2 تا 3 ساعت ورزش کند می‌تواند چربی‌های پهلو را آب کند.

این متخصص تغذیه در پایان خاطر نشان کرد: ورزشی‌های هوازی همانند ایروبیک، دوچرخه سواری، دو و شنا کمک کننده است اما حداقل روزی 2 تا 3 ساعت ورزش کردن برای کسانی که نمی‌خواهند رژیم غذایی بگیرند مفید است.



طبقه بندی: کاهش وزن سالم، 
برچسب ها: شکم، پیاده روی، محدوده، وزن، چربی، پهلو،
ارسال توسط فیزیوتراپیست بابك حسنجانی
آرشیو مطالب
صفحات جانبی
لینک دوستان